donderdag 21 februari 2013

Gelves / Sevilla 8

Eén dagje binnen zitten is leuk, twee dagjes tegen de achterkant van het caviahok aankijken wordt al minder, en ik ben bang dat een derde dag tot onherstelbare schade aan ons zitvlees zal leiden. Om van mijn loopvermogen maar te zwijgen. Daar kan mijn pyriformis beslist niet tegen.

We wisten het begin deze week al dat we een paar slechte dagen zouden krijgen, en dat dat bovendien in heel Zuid-Spanje en ook Portugal het geval zou zijn. Hier blijven staan was de beste optie. We staan op asphalt, we hebben stroom en vers drinkwater vlak naast de camper, we hebben (soms) draadloos internet, voor de liefhebbers is er een douche... Allemaal dingen die een wat langer verblijf veraangenamen.

Morgen nog een dagje tanden bijten en dan lijkt het slechte weer voorlopig over en gaan we een mooie week tegemoet.

Zaterdag vertrekken we. Misschien lassen we een dagje Huelva in voor we doorrijden naar Portugal. Vorig jaar wilden we dat ook al doen maar toen was de camperplaats wegens werkzaamheden afgesloten. Toch wil ik die stad weleens zien. In 2009 heb ik er 12 dagen vanaf mijn balkonnetje in het ziekenhuis naar kunnen kijken maar verder ben ik nooit gekomen. Misschien lukt het dit jaar.

We kijken erg uit naar Portugal. Er zijn een paar leuke plaatsen waar we graag staan en... er wacht ons weer een ontmoeting. Met 'oude' bekenden, zo voelt het, maar we hebben ze nog nooit in levenden lijve gezien. Tzt daarover meer, nog niet te hard juichen maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten